huurtijdelijkeopslag.nl
Nijmegen    &    Oeffelt

FAQ

  1. Kan ik altijd bij mijn gehuurde ruimte?
    Antw: Vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week. Oftewel kortweg 24/7.
    Alle units van huurtijdelijkeopslag.nl staan zodanig opgesteld dat u met een bestelwagen of personenauto met aanhangwagen goed te bereiken is.
    U kunt dus laden/lossen direct naast uw unit.

  2. Hoe is de beveiliging?
    Antw: Voor alle locaties geldt dat de terreinen volledig zijn afgesloten door hekwerk en toegangspoorten, nachtverlichting en camerabewaking. De unit is afgesloten of met een cilinderslot of met een discus hangslot welke is 'opgesloten' in een stalen afschermkap of een zgn double lock, zodat doorslijpen wordt bemoeilijkt.

  3. Ik denk dat ik voor 6 maanden wil huren, maar weet de exacte periode niet zeker! Kan langer of korter duren? Wat moet ik nu betalen?
    Antw: U betaalt steeds per maand voorruit.
    Wanneer u t.z.t. 14 dagen vóór afloop van de maand opgezegd, b.v. over 4 maanden, dan wordt de huur ook niet meer van uw rekening geschreven.

  4. Kan ik bij jullie ook een vrachtauto huren?
    Antw: Vrachtauto, bestelauto, verhuisdozen, enz. voor dergelijke vragen verwijs ik u graag naar de pagina ‘Links’ .

  5. Is de inhoud van de unit verzekerd?
    Antw: Nee, u loopt zelf risico voor de inhoud van de unit. Soms zit het al u uw inboedelverzekering, informeer bij uw verzekeraar.

  6. Zijn de units verlicht en/of verwarmd?
    Antw: Nee, de units zijn niet aangesloten op elektra, gas, e.d.
    Het terrein is wel voorzien van nachtverlichting!

  7. Ik heb gezien dat de poorten regelmatig zijn afgesloten. Hoe kom ik dan bij mijn unit?
    Antw:
    Locatie Nijmegen:
    Indien poort Winkelsteegseweg 144 gesloten is, hebt u toegang tot het terrein via de ingang Tarweweg. Als ook deze gesloten is, dan kunt u met een vooraf aan u verstrekt nummer d.m.v. uw mobiel verbinding maken en de elektrische poort gaat voor u open. De poort sluit dan weer automatisch.
    Locatie Oeffelt:
    Via het bellen met uw mobiel naar een nummer gaat de poort automatisch voor u open. De poort sluit na enkele tiental seconden automatisch.

  8. Hebt u verhuisdozen, verpakkingsmateriaal?
    Antw: Nee, maar op pagina ‘Links’ ziet u een link voor het bestellen van o.a. verhuisdozen.

  9. Het is lastig in te schatten hoeveel ruimte ik nodig heb.
    Kan ik later voor een ander type unit kiezen?

    Antw: Als u een Unit 'A' hebt gehuurd en het blijkt dat u meer ruimte nodig hebt, dan kunt u eenvoudig naar een grotere unit huren. (indien beschikbaar). Omgekeerd kan natuurlijk ook. (de meest beschikbare en gehuurde container/unit is type C)
     
  10. Ik heb gehoord dat het vochtig kan zijn in containers, klopt dat?
    Antw: De units zijn droog en worden schoon en droog opgeleverd!
    Als je droge spullen in een droge unit plaats, blijft het ook droog.
    U mag dit op ieder moment de units komen bekijken en controleren.

    Bij laden/lossen met vochtig weer de eventueel vochtig geworden binnenkant deur(en) en/of vloer drogen met een doek is voldoende om te voorkomen dat overige goederen vochtig worden.
    De units zijn voorzien van ventilatieopeningen, welke voldoende zijn om vocht en ongedierte buiten houden, maar onvoldoende om door u binnengebracht vocht af te voeren(denk b.v. aan matrassen!). Bedenk dat (bijna) alles wat bij u in huis staat ooit is vervoerd en opgeslagen in een zee-container!

Staat uw vraag/antwoord er niet bij, stuur een vraag naar info@huurtijdelijkeopslag.nl

1 maart 2019 is deze pagina voor het laatst geactualiseerd.